fredag den 6. maj 2011

Dårlig samvittighed? JA TAK!!!

Så er det hverdag igen, efter en skøn påskeferie og den dejligste barnedåb.

Og hvorfor står der dårlig samvittighed som overskrift? Jo, fordi jeg har negligeret min blog så meget i snart en måneds tid... 

Så er det snart tid til at begynde på kreativiteterne igen... Oh I wish. Jeg håber jeg snart får tid igen - så jeg kan få gjort noget ved bloggen.

Påskeferien bød på besøg hjemmefra. Min dejlige søster Tukummeq kom på ferie i 14 dage. Deeejligt! Vi nød hvert sekund.

Så stolt!


Påskeferien bød også på en tur til Aalborg sammen med Kunuks familie, hvor vi besøgte Kunuks faster og familie, samt Jonathans oldefar.

Fire generationer af førstefødte sønner
 

Vi fandt også et billede af Kunuk som lille, og det var første gang jeg så, hvor meget Jonathan i virkeligheden ligner sin far....

Kunuk som lille...


Jonathan

Ligheden er slående ikk? Heldigvis har Jonathan lyse øjne, så lidt har han da efter mig ;) 

Men turen til Aalborg var rigtig hyggelig. Jeg var bare lidt dum, da vi skulle afsted hjemmefra. Jeg havde dagen inden afrejse købt nogle nye ballerinasko, som jeg rendte rundt i hjemme, for at gå dem til. Tror I så ikke jeg glemte at skifte sko inden vi tog afsted? Jeg rendte rundt i Aalborg i sko der klemte, lavede vabler og ødelagde fødderne fuldstændig! AAARGH!! Jeg havde vabel-plaster på for ca. 100 kr. Heh, og jeg som troede jeg havde skudt papegøjen ved at købe et par ballerinaer til 75 kr. NOT!!!
Nårmn bortset fra det var det hyggeligt. Jeg mødtes også med min veninde Christina fra Grønland som var på ferie hos noget familie i Aalborg - og efterfølgende mødtes jeg også med min barndomsveninde Ivalo og Naja. Naja som både Ivalo og jeg gik i klasse med på gymnasiet i Qaqortoq.

Efter at have tilbragt Skærtorsdag og Langfredag i Aalborg og svigerfamilien, gik turen til Faaborg til min familie. (Mine forældre, søster og nevø).
Og der må man sige vi havde gang i forberedelserne til barnedåben.

Min nevø Ulloriaq

Mig - hygger med Billed Bladet mens Jonathan sover til  middag

Min far

Min dejlige mor

Da Jonathan vågnede skulle han da lige være med på en eftermiddagsbajer ;)

Så blev der rørt frikadellefars til barnedåben - der blev lavet ca. 135 stk.

Min mor har travlt med at ordne mine kamikker til min nationaldragt

Far har også travlt

Og Jonathan sov det hele væk
 Det var en dejlig påske! :) Vi nød det i fulde drag. Efter påsken tog vi herhjem igen sammen med min søster. Der blev shoppet og gjort helt klar til barnedåb. Pyha, det var hårdt. Billeder fra barnedåben kommer så snart vi har fået dem fra fotografen.
Vores ven Ole var fotograf til barnedåben, i hvert fald i kirken. Han har i øvrigt tidligere lavet en billedserie med os 3. I kan se det her: ilovecoffee.dk.

Hvis I vil se flere billeder fra april måned kan de ses på vores picasa webalbum her: April 2011 

Det var alt for denne gang. Jeg satser på at jeg fra nu af vil blogge lidt mere. Jeg skal nemlig også have fortalt om turen til Pakhus-markedet på Odense havn, hvor bl.a. Kirkesjov deltog. ;) Bare vent til I har set hvad jeg har købt!! Er så glad for det! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar