torsdag den 14. april 2011

Foråret er flyttet ind på Dronningensgade

SÅ er foråret flyttet ind i vores lille lejlighed på Dronningensgade.

Jeg kunne ikke stå for de her dejlige påskeliljer - så de blev købt og sat op i lejligheden! Jeg smiler hver gang jeg kigger på dem.

Jeg har i dag erhvervet mig denne skråstol til Jonathan. Han er blevet så stor, at han ikke bare gider at ligge ned på ryggen. Og det er ikke hele tiden han gider ligge på maven. Så skråstolen er købt, og så er jeg spændt på hvordan han reagerer på den. :)

Og hans første bide-tingest er også købt. Det kribler og krabler i hans gummer og han savler som en gal. Og han er begyndt at bide gummerne sammen om mine brystvorter når han spiser, så jeg tænkte at det var på tide at købe en bide-ting... Den kan køles i køleskabet, så det lindrer forhåbentlig lidt.

Jeg ville have ham ud på hans eftermiddagsgåtur i barnevognen. Meen vi gik og gik og gik, intet hjalp. Så efter en time gav jeg op og tog hjem. Og så SOV han!!! IH!!!
 Og som jeg nævnte i indlægget før dette, havde jeg glemt den ene del af babyalarmen hos nogle bekendte i går - så jeg satte mig ned i gården og holdt ham med selskab med bærbaren og en dårlig forbindelse.
MEN solen skinnede ikke nede i gården - så jeg gav op efter en halv time og slæbte ham med op og nu ligger han og sover trygt i sin vugge.. PYHA! :)
Så nu sidder jeg og plejer mine kolde fødder og hovedpine på sofaen, mens den kongelige barnedåb kører i fjerneren.
Når Kunuk kommer hjem fra arbejde har han ferie i 10 DAGE!! JAIJJ!! Så skønt. Og så skal vi senere ned til kirken, hvor vi skal holde møde med præsten ang. Jonathans barnedåb d. 1. maj.
Spændende! :) Mon ikke der kommer en lille give-away i den anledning så? ;)
Nu har jeg i hvert fald varslet det lidt på forhånd.

Jonathan skal også lige med i dette indlæg, for ligesom at afslutte den for i dag ;)

En træt lille mand :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar