torsdag den 10. februar 2011

Muffediser i lange baner...

Ja, I skal ikke gå og tro at jeg spilder tiden på ingenting her i den søde ventetid, inden baby kommer ud til mig.. :) 
Nææh, for jeg er gået helt amok med at strikke muffediser. Jeg har mine perioder hvor jeg bare laver en hel masse af dem, for så at miste interessen lidt igen..  
Jeg elsker at eksperimentere med farverne og mønstrene og passer på ikke at lave dem for "konede" - for jeg bruger dem jo selv...
Jeg laver dem ofte, som udgangspunkt, til mig selv. Men på én eller anden måde, så formår jeg altid enten at få dem solgt eller give dem væk. 
Men det er jo også en god gave syn's jeg. :)

 Jeg strikkede et par, som matcher min hue, som kan ses på tidligere indlæg i "Kreativiteter"

 Dette par er strikket til min svigerinde Ella, som havde fødselsdag d. 7. feb. Hun får dem sammen med en matchende hue.

 Som udgangspunkt strikket til mig selv... :)

 Jeg ville afprøve et nyt mønster og ville have en farve der sprang lidt i øjnene - og det må man sige denne farve gør...

 Hvidt i hvidt - jeg tænkte på sne da jeg skulle strikke dette par - og da de var færdige udbrød Kunuk: "WAUW! Det ligner jo snevejr".. :)

Dette par er det par jeg er i gang med nu. Det bliver vidst også sidste par i denne omgang - da jeg regner med (håber på), at babyen kommer inden for de næste par dage... (Krydser alt hvad krydses kan!) 

Næste strikkeprojekt bliver en islandsk sweater. Jeg har altid ønsket at strikke en sweater til mig selv. Og nu skal det altså være. Jeg har bare ikke kunne gå i gang med den før, da min mave er for stor til større strikkeprojekter.
Apropros større strikkeprojekter. Det kunne være jeg skulle vise min hjemmestrikkede poncho frem, som jeg strikkede op mod jul - den er vildt lækker... 
Jeg finder den lige frem til næste gang.

2 kommentarer:

  1. <3 Nguujuk Anaananngornikuuterput <3

    Suliatit amerlasut aamma nuannit, kusanat. Eqqarsaatigivara soormitaavaana saneqqunneqarsimasinga tassuunaatigut :O) Anaanap tamakkerlugit ilinnut ilisimavai tamakkuleriumatuujunikuunini.

    Asavakkit

    SvarSlet
  2. Wow, Sikke nogle flotte håndledsvarmere - muffedisser! Kan man købe et enkelt par? De turkise/ grønne fangede især mit fokus. God weekend fra Kathrine, Vejle: kathrinechristensen@hotmail.com

    SvarSlet