tirsdag den 15. februar 2011

Det blev en dreng.

Lørdag d. 12. februar 2011, kl. 02.24 kom vores lille søn til verden. Han vejede 3960 gram og var 55 cm lang.

Vandet gik fredag d. 11/2 kl. 01.10, veerne begyndte 02.35 - så ja, jeg havde veer i lige præcis 24 timer inden han besluttede sig for at komme ud <3

Vi kom hjem i går d. 14. februar, efter at have været på både patienthotellet OG indlagt på børneafdelingen. Men vi har det alle godt og ved godt helbred. :)

I kan se flere billeder her:

Nu vil jeg ind og kigge til ham igen. <3 BTW, vi har navngivet ham Jonathan.


5 kommentarer:

  1. Stort tillykke med ham, hvor ser han dejlig ud. Jeg glæder mig til at se meget mere til ham...

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lille lækre :)

    SvarSlet
  3. Ih hvor er han bare dejlig Ivalu!! :D <3 <3 <3 glæder mig til at møde ham <3

    Knusser

    SvarSlet
  4. Stort til lykke med ham. Han ser skøn ud - og ja - giv ham al din opmærksomhed :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Stort tillykke!! Håber alle har det godt!

    SvarSlet