lørdag den 22. januar 2011

WEEKEND med lidt nostalgi.

Hvor jeg dog nyder at det er weekend!
Kunuk er hjemme.
Lejligheden er ryddet og ren.
Babyen vokser.
Plukveerne tager til.
Der er 9 dage til termin... :)

I går var Kunuk og jeg i Føtex, for at snolle lidt slik og chips. Da vi kom over til chipshylden fik jeg øje på KIM's PAPRIKA skruer. Dem har man altså ikke kunne få i mange mange år - og i al den tid, har jeg gået og kigget efter dem.
Det var de chips Eva (min barndomsveninde) og jeg ALTID fik, når vi hyggede os. ALTID!!! Så jeg køber selvfølgelig en pose og nyder lidt af den om aftenen. Nu sidder jeg lørdag eftermiddag og spiser resten af posen og tænker på alle de gode stunder Eva og jeg havde sammen. Dejligst! :)


Kunuk tog en masse skønne billeder, da vi gik hen mod Føtex. Det her synes jeg blev det bedste;)
Hav en dejlig weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar