onsdag den 19. januar 2011

I'm Lovin' It!

Hvor er det dog skønt, at få et lille afbræk i hverdagen, med besøg.
Ataata ringede i går, for at høre om han måtte komme forbi mens mor tolkede. YES! :) Så kommer Aviaja, som skal låne mit lille digitalkamera, for at tage billeder af Odense, inden hun flytter til Nuuk for at arbejde. Og til sidst kommer mor.
Hyggeligt med en god kop the og dejligt selskab. Tak for det :)

I dag er jeg så i UGE 38+2 <3 Og der er sådan ca 1,5 uge til terminen. Maven BOOMER helt vildt hurtigt og det kan nærmest ses fra dag til dag. Dejligt. Og jeg tror den lille snart melder sin ankomst. :)

Over and Out;) Hav en skøn dag.

3 kommentarer:

  1. lyder som en lækker dag søde! :o) forresten - har du termin på min mors fødselsdag <3 <3 ;) det er da spændende!!! ihh hvor jeg savner at mærke A i maven, nu er han ud og næsten 5 mdr!! :O og en rigtig bandit ;)

    knus

    Sas

    SvarSlet
  2. Ja det var en skøn dag. Og den endte med SUSHI :) :D
    Iiih, så må vi håbe jeg føder netop den dag :D
    Jeg kan næsten ikke forestille mig hvordan det vil være at have baby UDENFOR maven.. Det kommer nok til at være en lidt underlig fornemmelse.. :)

    SvarSlet
  3. Anakin er snart 5 mdr - og får stadig de der tanker " er du virkelig kommet ud af mig!?! " :) det er ikke til at fatte søde.. det blir så dejligt <3 :)

    SvarSlet