tirsdag den 18. januar 2011

AUCH!

Så fik man sig lige en ordentlig forskrækkelse i går!
Jeg har tidligere nævnt, at jeg ikke havde det vildt godt i lørdags. Jeg havde det ret skidt og var meget træt igår (mandag). Så jeg ringede til lægen og fik en tid om eftermiddagen. 

Fra lægen blev jeg sendt videre til Svangerklinikken på OUH, med besked om, at jeg havde symptomer på svangerskabsforgiftning :oO. Det værste var nok, da jeg spurgte min læge hvad det var, fik jeg besked om, at det var en POTENTIEL LIVSTRUENDE SYGDOM... Hvad er det for noget at sige til en højgravid så direkte? Puh jeg var i chok og meget ked af det.

Nå, vi kom ud på OUH og jeg blev undersøgt og babyen blev undersøgt. Vi har det begge godt og jeg har IKKE svangerskabsforgiftning - på trods af, at jeg har nogle af symptomerne.

Men efter en god nats søvn, synes jeg, at jeg har det bedre i dag. Jeg er i hvert fald kommet op af sengen og har fået lidt mere styr på babyhjørnet :D Nu står den vidst på lidt kreativiteter, inden jeg bliver træt igen.
I eftermiddag skal jeg mødes med min mødregruppe inde i byen, hvor vi skal hygge lidt.

Jeg håber, at I alle får en dejlig tirsdag. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar