mandag den 8. august 2011

Varme fødder

SÅ kan jeg endelig fremvise LIDT hjemmestrik!
Jeg skulle strikke et par strømper til min niece, mens de var på ferie her i DK, så garnet blev købt hos Ret og Vrang i Faaborg. Der blev købt noget i lyserødt (til min niece) og noget grønt til mig selv.
Jeg nåede desværre ikke at få et billede af de lyserøde færdigstrikkede - men måske jeg kan få min søster til at tage et billede og sende mig?

Nå, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad garnet hedder. Det må jeg lige kigge på, næste gang turen går til Faaborg.
Men de er dejlig lune og kan vaskes i 40 grader. Garnet koster 69.95 pr. nøgle, så mon ikke det går under betegnelsen luksusstrømpegarn? Eller hva?

Passer på en prik til mine fødder

Hælen er måske en lille smule mislykket, da det er længe siden jeg har strikket strømper og jeg ingen opskrift havde...

Tager lige et billede med af Jonathan, der har gang i mors strikkepinde og ubehandlede moskusuld. Bare rolig, strikkepindene ligger i en plasticpakke..
Mon ikke jeg kan holder fødderne lune fra nu af og til juleaften? ;)

/Sukkerknalden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar