onsdag den 11. maj 2011

Søvnløse skotøjsæsker

Så er det på tide for lillemor her, at komme rigtigt i gang med kreativiteterne igen.

Jeg gik tidligt i seng igår, for så ikke at kunne falde i søvn. Jeg fik nemlig en idé. Kender I det?
Jeg har op til barnedåben, sammen med min søster, købt sko hos Deichmann og har derfor nogle skoæsker stående. Jeg ærgrer mig altid sårn over at skulle smide dem ud, for jeg ku jo godt bruge nogle æsker. Men de skoæsker er som regel meget grimme. 
MEN, så kom det til mig. Hvorfor ikke beklæde dem med stof?
Så dagens projekt gik ud på at finde noget stof - og turen gik derfor til Panduro Hobby, hvor jeg fandt alt hvad jeg skulle bruge...





ELSKER farverne!

Og nu jeg var ude, kunne jeg lige så godt smutte forbi Tante Grøn og købe Helga Isagers Amimono strikkehæfte.



Så når jeg er færdig med mit nuværende strikkeprojekt, kaster jeg mig over denne Camomille. Jeg var så misundelig på Camilla med denne blog: http://greencamijo.blogspot.com/. Hun har efterhånden strikket et par stykker som jeg har været vildt misundelig på.. Så nu er det jo bare om at komme i gang :D

Jonathan blogger selvfølgelig sammen med mor igen i dag.


Hav en god dag derude. Det har jeg ;)

/Sukkerknalden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar