mandag den 9. maj 2011

Ammehjerne?

Så har jeg fundet endnu et bevis på, at jeg har den vildeste ammehjerne.

Jeg stod op i morges sammen med Jonathan, morgenhyggede som vi plejer med leg mad og bleskift. I dag pressede vi så lige et bad ind, da vi skulle op til lægen, hvor Jonathan skulle have sin 3 mdr. vaccination kl. 10.30.

Kl. 9.50 var vi ude af døren og vi trillede hen mod lægen. Da vi kom op meldte jeg vores ankomst hos lægesekretæren. Hun ledte og ledte og ledte og kunne simpelthen ikke finde vores aftale hos lægen.

Og så udbrød hun lige pludselig: "Jamen, I har jo først en tid d. 11. maj", hvortil jeg svarede: "Jamen det er da d. 11. maj i dag"...
Men nej. Jeg måtte hurtigt sande, at det var d. 9. maj og at vi først havde en tid på onsdag. FLOT IVALU! FLOT!
Men den søde lægesekretær pressede os ind i mellem to af lægens patienter, så vi alligevel kunne få vaccinationen i dag :D TAK! :)

Så gik turen hjem efter stikket. Lille Jonathan skreg og skreg. Da vi kom hjem tog jeg temperaturen, som lå på 38,9. Av av. På med nattøj, gi ham mad og så trøste.. Men lige meget hjalp det - han blev ved med at græde. 
Til sidst blev jeg lige nødt til at ligge ham på skråstolen foran fjernsynet fordi jeg skulle tisse.
Og jamen HOV! Så blev der stille.

Når mor ikke kan trøste, jamen så kan Cartoon Network.
Og så fik jeg en glad dreng.

Efter lidt tid i stolen ville man op til mor igen, for man skal da være med når mor sidder og skriver på bloggen.

Så hygger vi.

Jeg ville også lige komme med en opdatering på mit sjal i moskusuld, jeg er i gang med det sidste række mønster, i håb om at jeg har nok garn - det lakker nemlig mod enden - men vi krydser fingre.

Ih hvor jeg glæder mig til at blive færdig.
Så vil jeg slutte af for i dag. Vi nyder vejret inde fra. Det er ALT for varmt for Jonathan at være ude og når han så også har feber, så hygger vi bare indendørs. Vasketøjet er i vaskemaskinen og strikketøjet er fundet frem. Og mon ikke man også skal en tur rundt i blogland og finde mere inspiration?

/Sukkerknalden

1 kommentar:

  1. Sikke I hygger jer, dejligt! Sød lægesekretær!! Hurra for den slags mennesker!
    Ret nuttet Jonathan forresten, han vokser godt!

    SvarSlet