mandag den 17. januar 2011

Uge 38 - og stadig ingen baby...

Nu har jeg altså besluttet mig for, at jeg ikke vil være helt så meget i venteposition, som jeg har været indtil nu.
Babyen kommer når den kommer og jeg kan ikke gøre noget som helst ved det. SÅ! Nu har jeg officielt accepteret det. :)

I dag er det så Uge 38 og der er 2 uger til termin.


Maven vokser og vokser (men det skulle den jo helst også;)

FREDAG!
Weekenden har ikke været specielt afslappende synes jeg. Fredag gik vi forholdsvis tidligt i seng og jeg håbede jo, at jeg som natten i forvejen fik en fantastisk søvn. MEN! Jeg vågnede kl. 04.00 om morgen med ondt i maven og rigtig meget kvalme - så meget at jeg bare lå og tudede til sidst.

LØRDAG!
Ved 7-tiden, lørdag morgen, faldt jeg i søvn igen og sov nogle timer. 
Da jeg så vågnede igen, havde jeg fået det bedre. Kunuk tog i FitnessWorld og jeg stod op og ryddede op i lejligheden - den trængte!!! :D Men der blev dejlig fint. 
Derefter tog vi ind til byen og byttede nogen Playstation spil til nogle andre - for så at tage på indkøb og hjem igen. 
(Vi var i øvrigt ude og spise fredag aften - Kunuk inviterede mig på Eydes, hvor vi fik skøn mad).
Ved 14-tiden lørdag kom Kristina (som er min mors kusine). Hun kom med Lobsens vugge, som er en vugge, der går på tur i hendes mands familie. IH hvor er den bare flot!! (Billeder skal nok komme på senere, når jeg har fået styr på babyhjørnet derinde).
Vi sad og hyggede med lidt kaffe og kage nogle timer hvor vi så tog ned til MAGASIN hvor der er januarudsalg - og vi tøser endte så i Pilgrim, hvor vi rendte rundt i omkring en time og købte os lidt fattigere.. Søde Kunuk var så tålmodig og gik og ventede - men det blev da også til et par nye bukser for ham (Kristina sendte ham i herreafdelingen:D)
Nå, så efter Magasin, kørte vi hjem til Kristina, hvor vi skulle hente deres anden bil - som vi er så heldige at få lov at låne indtil torsdag, hvor Kristinas mand kommer hjem igen. LUKSUS!!!!!!

SØNDAG!
Natten til søndag kunne jeg ikke sove. Jeg havde hele lørdag haft det lidt småskidt med kvalmen og det fortsatte så lørdag aften og natten til søndag. Så 03.30 faldt jeg i søvn... Kunuk og jeg var ellers sikre på, at jeg ville føde søndag - pga. al den prikken i kroppen, kvalme og ondt i maven - og jeg havde haft en del plukveer lørdag aften. Meen, det blev ikke til noget :D
Søndag brugte vi på at køre ud til Langeskov, hvor jeg skulle hente mit moskusuld hos min reservebedstemor Elisa. Jeg har fået en spinderok i julegave af mine forældre - så jeg skulle jo have mit uld hjem, så jeg kan komme i gang.
Så kørte vi hjem til vores dejlige venner, Pipaluk og Thomas, hvor jeg skulle have mit armbåndsur, som jeg glemte nytårsaften - og Kunuk skulle hente sin kamerataske, så han kan være klar, til lillesøster Ella kommer med hans nye kamera:)
Sidst på dagen kørte vi så ud til Højby - vores ven Ole havde lovet at lave mad til os og vi har i LAAANG tid lovet at komme ud og besøge ham. Og nu havde vi bil, så blev alting lidt nemmere.

SLUT!
Nu har jeg som sædvanlig skrevet en hel stil om dagene der er gået. Måske jeg lige skulle vænne mig til, at skrive en smule hver dag eller hver anden dag - så jeg ikke skriver én lang smøre hver gang :D
Men tak fordi du læste med ;)

Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar