fredag den 16. september 2011

MUMS!


(jeg har lånt billedet på AMA's hjemmeside - og håber at det er i orden)
Forleden fandt jeg denne opskrift på AMA's hjemmeside. Og jeg VILLE lave dem. Så i går, købte jeg ind til de lækre boller. Da jeg havde rørt dejen, fandt jeg ud af at den skulle hæve natten over. ØV!

Men alligevel gjorde det ikke noget. For her til morgen kommer jeg ud til en fin fin dej - den bliver slået ud på bordet (den skal ikke rigtig æltes) og så skal der bare lægges klatter op på bagepladen i passende størrelser. Det er da dejligt nemt! Og så kan man mødes om morgenbordet til lækre, sunde og friskbagte boller.
Bollerne hedder Gulerodsbrude (spørg mig ikke hvorfor) og du finder opskriften HER

God fornøjelse og velbekomme.

/Sukkerknalden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar