onsdag den 9. november 2011

Update og loppefund

Det var da utroligt, at man kan få så dårlig samvittighed af, at man negligerer sin blog i LANG LANG tid!
Men nu er jeg forhåbentlig tilbage for fuld drøn.

Den sidste tid har været MEGET travl. Jonathan er begyndt i vuggestue (kan ikke rigtig forstå, hvornår han blev stor nok til dét?) Og jeg har rejst land og rige rundt. 
Hvert år afholder Grønlands Selvstyre en Jobmesse for de grønlandske studerende (og andre interesserede).
Og den Jobmesse er jeg så studentermedhjælper på, for 3. år i træk.
Og mit job går så ud på, at rejse rundt til de større uddannelsesbyer (Odense, Århus, Aalborg og København), for at reklamere for denne jobmesse til de grønlandske studerende - samtidig står jeg også for tilmeldinger pr. mail. Hvilket i sig selv kan være et kæmpe arbejde, når omkring 3-400 studerende skriver mails til mig på én gang.
Men det er skønt at have travlt igen. Og have tid til at have travlt igen.

Det er lidt underligt at aflevere Jonathan i vuggestuen. I sidste uge græd han hjerteskærende, hver gang jeg skulle gå. Men i dag, der gik han i gang med at lege med det samme og kiggede bare åndssvagt på mig, da jeg skulle sige farvel. Som om han bare ville have sagt: "Gå nu med dig mor!" :D
Det er jo dejligt - men stadig underligt.
Så kommer man hjem og har tid til arbejde og rengøring! WAUW! Men jeg glæder mig til at hente ham igen ;)

Nå. Men før travlheden indfandt sig her på Dronningensgade, var jeg i en lille genbrugsforretning, som jeg aldrig havde set før - men SKØN det var den.. Nu kommer der lidt billedspam med hvad jeg har købt (selv om det ikke er det helt vilde).
Men RETRO? Det må man sige det er - man bliver jo lidt bidt af det, når man sådan går og læser alle de retroindlæg der er herinde... :)

Et lille forklæde med det skønneste print! Tænkte jeg skulle bruge det til et eller andet projekt.. :)

En super retro dug. Den er 2,5 meter lang, helt ny og til en fin lille 50'er. NU er jeg klar til at få kaffegæster ;) For den passer helt perfekt til vores bord, som kan forlænges op til 2 meter.

BRIO legetøj til Jonathan.. Måske ikke så retro, men genialt til en 10'er? Ja tak.

Den her lille dåse kunne jeg bare ikke stå for - måske til te? Måske til nips? Det må tiden vise.

Skønneste dåse! Den kunne jeg heller ikke stå for - og den skal absolut bruges til te - ELSKER at lave lækker te.

Og det samme her - de to dåser er ens, bortset fra farveforskellen - smukt? Det synes jeg da.

Og så lige et samlet billede.
I må undskylde billedkvaliteten, men p.t. synes jeg lige det var uoverskueligt at skulle tage billeder fra mandens Nikon - så det blev fra iPhonen - men man kan jo se hvad der er på billederne og det er vel det væsentligste?

Jeg glæder mig over, at jeg nu har mere tid på bloggen - og jeg skal da også til at have udtænkt en Give-Away? Hmm, jeg lægger hjernen i blød.. Men I må gerne komme med forslag til, hvad det kunne være?
Jeg tænkte også lidt, hvordan gør I andre hvis I vil lave en give-away i samarbejde med en forretning? Der ligger jo masser af fede butikker i Odense.. Hmm, bare en tanke.

/Sukkerknalden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar