søndag den 18. september 2011

Frustrerende søndag!!!

Der kommer lige et lille surt opstød.. På forhånd undskyld - men jeg har lige brug for at sætte ord på min weekend. 

Fredag var generelt en DUM dag... Jeg har heldigvis glemt det meste af den - men aftenen står tydeligt i min hukommelse. Jeg ville bage. Jeg smed dejen sammen (super fint) og opdagede, at den skulle stå og hæve natten over (også fint, for det var morgenbollerne).
Men så kom jeg til aftensmaden - jeg ville lave pasta med ostesovs og kylling, hvor jeg brugte en opskrift jeg fandt et eller andet sted. Og der skulle blåskimmelost i - og lillemor her har aldrig spist blåskimmelost, så jeg anede ikke hvor stærkt det var. Men jeg kom kun en smule i - og den smule var åbenbart nok til at ødelægge hele retten, som jeg havde stået og svedt over et stykke tid.
Kunuk og jeg blev enige om, at vi ikke kunne li' den og der blev bestilt burgere - ØV! For jeg havde glædet mig til et sundt måltid. Og på det tidspunkt var jeg løbet tør for kræfter til at skulle bugsere med mere mad. NEDEREN aften.

Så blev det lørdag. Det var en skøn dag. Ikke et ord at sætte på den.

Så kommer vi til søndag og natten til søndag. Nogen gange kan man mærke, bedre end andre gange, at man bor tæt på centrum - der blev festet i nabobygningerne natten lang.. BUM BUM BUM BUM BUM... Og både Jonathan og jeg sov ekstremt dårligt. Hvilket resulterede i, at Jonathan har været kropumulig nogen gange - det er første gang, at min tålmodighed, som mor, er blevet sat på prøve. (og jeg er ikke i tvivl om, at der kommer flere dage)...

Nå. Men så her sen eftermiddag gik jeg i gang med at prøvekøre min nye symaskine med at sy nogle pudebetræk.. Hvorfor er der ingen der har fortalt mig det er SÅ svært???
Nå, pyt - al begyndelse er svær og jeg skal da nok komme efter det. :D

SÅ! Det hjalp at få det hele skrevet ned. 
Jonathan er faldet i søvn for en halv time siden og nu vil jeg sætte mig ned med strikketøjet, mens jeg ser en vildt plat tøseserie. Alt det i mens Kunuk skriver opgave. 

Hav en skøn aften allesammen.

/Sukkerknalden

1 kommentar:

  1. Ja, det er ikke altid det hele går glat.... men kan man tage det med lidt humør, er det alligevel nemmere:-)
    Kh Christina

    SvarSlet