torsdag den 30. juni 2011

SOMMERFERIE!!!

Kære alle bloggere og andre der fra tid til anden, følger med i denne blog.

Jeg har i et godt stykke tid ikke haft tid (og måske heller ikke helt lysten) til at arbejde med denne blog. Derfor, i stedet for at have dårlig samvittighed, vælger jeg at holde en velfortjent sommerferie, sammen med min dejlige familie.

Jonathan vokser MEGET hurtigt!! Han fik ikke længere nok mad fra mig, så vi er gået over til MME og grød. :) Det kan han vidst li'. :) Jeg har i hvert fald fået en meget glad og tilfreds dreng.

Sommerferien går til Grønland. VI GLÆDER OS!!! Vi tager af sted tirsdag og kommer hjem igen i slutningen af juli. 

Så jeg vil ønske jer alle en rigtig god sommerferie. 

Mange kærlige hilsner fra 

/Sukkerknalden

2 kommentarer:

  1. Kan i have en rigtig god ferie ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Ihh - rigtig god ferie!! Gad godt at tage en tur med op til det smukke nord. Du må nyde det for mig også!

    Kh. Mette

    SvarSlet