onsdag den 30. marts 2011

Lidt strik med Jonathan ;)

Nååh. Der har jo ikke været så meget gang i strikkeriet på det seneste, da Jonathan tager stort set AL min tid. Det er jo skønt ;)

Men lidt har jeg da fået lavet...

 Æææv, man kan ikk så godt se farven.. Oops.. Nå, men det var mit strikkeprojekt da vi var indlagt på OUH.. Jeg nåede faktisk at strikke en anden og så denne. Den første blev for lille :/ Men der var en anden mor, der blev meget glad for den på børneafdelingen... Men denne bruger vi flittigt, nu hvor forårsvejret er startet.. (Strikket i lammeuld fra New Zealand)

Denne djævlehue har jeg også strikket 2 stk. af... Denne er aaalt for stor, men så kan vi bruge den til efteråret.. Den anden er også en smule for stor, men så kan den jo bruges når vi kommer på ferie hjemme i Grønland til sommer. De er strikket i lækker moskusuld, som jeg selv har spundet.

Mit nye strikkeprojekt kommer til at tage lidt længere tid.  Jeg er gået i gang med at strikke en lækker islandsk sweater i islandsk pladegarn.. MUMS!!! Dejlig lækkert at strikke i og arbejdet skrider da også langsomt fremad.
Det er første gang jeg strikker i to farver med mønster på den måde, så det er lidt af en udfordring. Men det er sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar