tirsdag den 1. februar 2011

Uge 40+1

Det er vidst også på sin plads, at der kommer en lille update omkring, hvad der sker for tiden.

Kunuk og jeg har haft en FANTASTISK weekend sammen. Måske den sidste vi har alene sammen? Who knows. 
Fredagen startede jeg med, at være sammen med mine forældre i IKEA og på Rosengårdscentret. 4 timer hyggede vi i disse storcentre! WAUW! Det er virkelig atypisk, at mine forældre gør sådan noget. Men hvor var det dog bare skønt. Jeg nød i fulde drag, at gå og hygge med mor og far. 
Jeg var helt smadret efter de mange time på to ben. (Arh, mor og far brugte da lige en halv time på, at skulle finde seng i IKEA, så jeg udnyttede det og lå ned ;)
Og turen derude var i hvert fald ikke spildt. Jeg fik købt en masse småting til lejligheden, som jeg syntes vi havde brug for :D

Fredag seneftermiddag begyndte min og Kunuks weekend sammen. Vi tog på gågaden, fik printet nogle billeder vi ville have op. Og vi tog på Froggy's og fik skøn aftensmad. Derefter stod den på aftenhygge hjemme i Dronningensgade med X-factor og Semifinale i herrernes håndbold-VM. 

Lørdag stod vi nogenlunde tidligt op. Kunuk tog til en times fitnesstræning og jeg gik og ryddede lidt op. Og så stod den ellers på hovedrengøring. Lejligheden dufter stadig meget rent i dag. Så skønt.
Senere på dagen tog vi i IKEA og købte en lille reol m. puslebord. Vi havde ellers fået foræret et puslebord, men den var lidt for upraktisk og klodset i vores lille lejlighed - så vi har fået en der passer bedre til os. 
Så tog vi på dagligvareindkøb og så var der ellers hygge resten af lørdagen.

Søndag blev puslebordet/reolen samlet. Vi havde besøg af Ella, Kunuks lillesøster og vi så håndbold og jeg strikkede.

Alt i alt en dejlig, dejlig weekend.

Nu er det så blevet tirsdag. Terminen var i går. Så nu er det virkelig blevet spændende, hvornår baby har tænkt sig at komme. UH! Får dejlige, spændte kuldegysninger bare ved tanken om, at det kan ske når som helst... PYH!
Men heldigvis er min tålmodighed blevet bedre end den var for nogle uger siden. Nu har jeg fået accepteret, at det sker når det sker og jeg kan ikke gøre en dyt ved det. 
Jeg nyder bare mine sidste dage som ikke-mor, med at hygge herhjemme, se en masse ligegyldigt fjernsyn mens jeg strikker på livet løs... 

Jeg håber at I alle får en dejlig dag.

Over and Out ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar