tirsdag den 8. februar 2011

Og vinderen er...

Hvor er det fedt at I derude, kunne hjælpe mig fra 7 til 14 faste læsere på bare 3 dage!! TAK! 
Det har været skægt at følge hvordan en give-away foregår på ens blog. Og næste gang, skal der helt sikkert være længere frist, men fødslen er så tæt på, at jeg ikke turde tage så mange chancer.

MEN MEN MEN! Vinderen er trukket! Der var 11 deltagere - tak for det :)

Se billedserien og se hvem der vandt...

Alle lodderne...

Uuuuh SPÆNDENDE - hvem bli'r det???

Og vinderen blev: SULULIK <3

Stort tillykke! Og tusind tak til alle der deltog.. Vi satser på endnu en give-away, når vi når op på 25 faste læsere.
Men det kan jo være der er noget at fejre i mellemtiden, så hold øje med bloggen og se hvad der sker ;)




3 kommentarer:

  1. Jeg skal lige tilføje, at jeg i forvejen kender Sululiks adresse, og vil derfor straks sende hendes præmie til hende :)

    SvarSlet
  2. Øv!!! Vil allerede glæde mig til din næste give away :-) Og så håber jeg, at du snart får mødt det lille nye menneske, der lader vente på sig. Og tak for dine søde kommentarer til mine billeder fra Grønland - det er super hyggeligt.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Supercool at jeg vandt! ;O) Qujanakulooq, hehe uangapajuk

    SvarSlet