onsdag den 26. januar 2011

TYPISK!

EY! Kender I ikke dét, at I får en "TYPISK"-oplevelse?

Mandag havde jeg besluttet mig for, at jeg ville vaske tøj så jeg kunne pakke lidt ekstratøj til mig selv, til når vi skal på sygehuset. Vi skal jo være der et par dage, nu vi har muligheden for det.

MEN! Vaskekortet er forsvundet som dug for solen. SÅ irriterende. Jeg er bange for, at jeg er kommet til at glemme det i vaskerummet eller jeg har tabt det. 

MEN! Det er 3. gang det er sket. Og vi er kun 3 lejligheder, der har adgang til dét vaskerum. Så hvis det er 3. gang at nogen i bygningen har taget det, så er det bare ret latterligt og meget irriterende! Og der stod endda navn og adresse på alle 3 kort...
Nå! Fred være med det. Jeg bestilte et nyt i går hos boligselskabet og hun ville sende et nyt med det samme.  Så jeg regnede jo med at have den i dag.

MEN! næææh nej! Jeg går ned for at kigge i postkassen, men den er endnu ikke kommet.. BAAAH!! Så går jeg op i lejligheden igen. I det jeg når op (vi bor på 2. sal, og det er lidt hårdt at rende op og ned som højgravid), så kan jeg høre POSTMANDEN der kommer.. EY! Nå. Jeg render ned igen.

MEN! Heller ikke denne gang er vaskekortet med.
Så konklusionen er, at jeg må vente med at vaske tøj til MÅSKE i morgen... :oD

Hav' en dejlig dag allesammen. :) Jeg havde bare lige brug for at lukke nogle frustrationer ud :o)

2 kommentarer:

  1. Lyder typisk... Vi har heldigvis vores egen vaskemaskine - det er rart, og med en lille baby er der bare meget vasketøj!
    Håber, dit nye kort kommer snart ;)
    Hej fra Line
    P.S. Velkommen til min blog!!

    SvarSlet
  2. Ville også gerne have egen vaskemaskine. Men der er ikke plads i lejligheden. Den er aaaalt for lille. Så den luksus må vente, til vi er færdiguddannede og finder et større sted :D

    Hilsner her fra.

    Og velkommen til min blog også... :)

    SvarSlet